۱۳۹۶ دی ۷, پنجشنبه

حمله انتحاری به مرکز تبیان محکوم است .




بنام خدا«ج»
انفجار مرکزفرهنگی تبیان یک جنایت نا بخشودنی است

7/10/1396



با تاسف که امروز در مرکز فعالیت های فرهنگی تبیان درمحفلی که قرار بود در ارتباط روز سیاه و ننگین ششم جدی پژوهش علمی صورت گیرد ، دشمنان انسانیت (داعش ) و حامیان وحشی شان این محفل را مورد حمله انتحاری قرارداده و تعداد کثیری از هموطنان مارا شهید و زخمی کردند .
بلی در کشوری که طراح و تیوریسن امنیتش یک خورد ضابط زخم خورده ای که روزی جزء عمال متجاوز روس بودباشد ، و از کسیکه رسمأ پشتیبانی خودرا ازاین نیروهای ضدبشری (داعش) اعلان نموده، استقبال شود و دهها موتر قیمتی ضد گلوله در اختیارش قرار گیرد، باید مراکز فرهنگی و مجالس پژوهشی و تحقیقاتی مورد حملات خصمانه قرار داده شود، زیرا داعش و حامیانش که سالهای طولانی عمر خود را در جنگل و در کنار میمون ها سپری کرده اند نمیخواهند که شهر شهر علم و دانش و فرهنگ باشد .
باید جدأ بخاطر  داشت که عمال خودفروخته و پیروان اندیشه ناپاک سوسیال صهیونیزم که هنوزهم زخم شمشیر مجاهدان پاک باخته  راه آزادی و استقلال وطن را به تن دارند ، در پی انتقام از مردم آزادیخواه کشور هستند زیرا آن ضربت ها به ایشان به کابوسی تبدیل گردیده که هنوز هم خواب آرام ندارند . پس بنابرباید هوشیار بود .
غبار می نویسد: درجنگ اول افغان و انگلیس نماینده انگلیس نزد خان شیرین خان جوانشیر آمد و به او گفت: از حکومت افغانستان چیزی به شما نمی رسد زیرا شما شیعه هستید ، هرقدرنفری را که بگویی ما معاش سالانه میدهیم ، شما دست از جنگ در مقابل ما بکشید .  خان شیرین خان جوان شیر  در جواب نماینده انگلیس می گوید : مهم نیست که چیزی بما برسد یا نرسد لیکن ما تعهد کرده ایم که شما را از خاک خود بیرون کنیم و اینکار را خواهیم کرد. نماینده انگلیس با یاس و ناامیدی برگشت .  امروز هم اگر برای نجات افغانستان همه دست بدست هم داده و برای آوردن امنیت ، آزادی و نابودی دشمنان متعهد نشویم یقینا ما را نابود خواهند کرد.
برتری جویان قومی و سمتی و.... خوب بدانند که راه بجایی نخواهند برد ، افغانستان خانه مشترک اقوام مختلف است ، اگر امریکا و سایر کشور های که اینجا دنبال تاراج ما آمده اند به این فکر باشند که افغانستان را با قوم خاصی و یا حزب خاصی اداره خواهند کرد ، کور خوانده اند .
من به امریکا و طرفدارانش هشدار میدهم که استراتیژی موجود تان در افغانستان شکست خورده و ادامه این راه غلط جزسرافگندگی تاریخی چیز دیگری برای تان نخواهد بود. شما طی شانزده سال بی عرضه ترین و نالایق ترین افرادی ر ا به این کشور با عنوان تکنوکرات تحمیل کردید که در همین قدر مدت اینها تا زادگاه خود رفته نتوانستند البته ازترس.  یقین داشته باشید که تحمیل اینگونه افراد برملتی که سالهاست رنج می کشند بزرگترین ظلم وخیانت به انسانیت مخصوصا مردم مظلوم افغانستان هست .
امریکا و طرفدارانش باید بپذیرند که سرنوشت آینده شان در افغانستان ، سرنوشت انگلیس و شوروی سابق هست ، یعنی اینکه تا هنوز که هنوز هست استعمال کلمه انگلیس و شوروی در بین عامه مردم دقیقا فحش است . و ما متاسفیم از اینکه  امریگا با این همه مصرف که پول آن از تکس مردم شریف آنجا تهیه می شود و با پیروی از یک استراتیژی غلط و برخورد های متملقانه جواسیسش به این سرنوشت گرفتار خواهد شد و آن روز دور هم نخواهد بود.
من این حمله وحشیانه را به سهم خودم محکوم نموده به شهدای این حادثه خونین بهشت برین و به مجروحین این حادثه شفای عاجل استدعا می نمایم و از همه هموطنان عزیز خود تقاضا مندم  که در جهت جلوگیری از همچو حوادث خود بسیج شوند و از دولت نابکاری که درقبال این چنین حوادث بی تفاوت است ، امیدی نداشته باشند .والسلام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر