۱۴۰۱ آبان ۳, سه‌شنبه

روایت 23

 

هردم از این باغ بری میرسد!

غلام علی صارم

5عقرب1401

از یک سال و دوماه وچندروزی که از فرار عده ای خود فروخته و اجیران سازمان های جاسوسی میگذرد ، با وجودیکه اینها بیست سال تمام دراین کشور منافقانه عمل کرده و همه دار و ندار این وطن را برباد دادند و دارایی های کشور را به سرقت برده و در کشور های خارجی سرمایه گذاری کردند، اسم افغانستان را درج لیست فاسد ترین کشور های دنیا آنهم بدرجه اول ثبت و امروز ذلیلانه در کشور های خارجی در کنار دارایی های که تاراج نمودند بی شرمانه خسپیدند.

در همین حال بازهم درپی نفاق و دربدری این کشور بوده و دست به ایجاد تشکل های زده اندکه اکثرآ جلسات شان از طریق فضای مجازی است ، مشغول توطئه و سنگ اندازی هستند تا بتوانند بازهم لقمه نانی بدست آورند، اینکه مردم در چه حالتی قرار دارند و چه برسر شان خواهد آمد اصلابرایشان اهمیت ندارد.

جمعی دست به ایجاد تشکلی زدند بنام مقاومت ملی ، درحالیکه اینها اولا معنی ملی بودن را نمی دانند و اگر بدانند معتقد به آن نیستند. بیست سال تمام اینها مصروف چور و چپاول و استفاده نامشروع از دارایی های عامه بودند و با کمال بی حیایی بقول آقای رومان از پول های که بنام پول «ارواح» یاد میشد که از طرف سازمان های استخباراتی دنیا به ارگ میرسید استفاده می نمودند، هرکدام بخود قصر ها ساختند و هرطرف با قطار لندکروزرهای سیاه و سفید حرکت می کردند و در بانگ های خارج بخود ذخیره کردند، با وجود این همه به کشور و مردمش با سیاست قدیم انگلیسی (تفرقه بیانداز و حکومت کن) چنان سم پاشی کردند که برای رفع این بدبختی ها حداقل یک قرن لازم است تا مبارزه جدی و خستگی ناپذیر صورت بگیرد .

جمعی دیگر تحت عنوان « حرکت ملی صلح و عدالت» چندروز قبل تحت ریاست حنیف اتمر، خادیست ناقص الاعضا و کم سواد اما در دزدی و تاراج دارایی های عامه بی نظیر، اعلان موجودیت نمودند تا شاید نان و نوایی بخود دست و پا کنندکه ما دراین مورد چند روز قبل تبصره ای داشتیم .

و اما اینک شیخ خواب برده که سالها او را سرور بی آزار می گفتند و در قضایای کشور هیچگاهی کسی ندید که موضعی اتخاذ کرده باشد با وجودیکه معاون رئیس جمهور بود. بعد از یکسال و دوماه رفع خستگی و مرارت فرار احساس آرامش کرده و بخاطر ایجاد مصروفیت دست به ایجاد تشکلی بنام « عدالت و آزادی افغانستان» زده مثلیکه با 12 تن از همراهان صدا بلند کرده اند تا مبادا لقمه نانی اگر گیر آمد ایشان هم سهم خود را داشته باشند .

حلقه های را که این طراران سیاست و دزدان حرفه ای تاسیس کرده مخصوصا حزب اتمرو دانش ، هردو کلمه معتبر وزیبای عدالت را بکار برده اند که به نظر میرسد اینها تازه به این کلمه آشنایی پیدا کرده و صدای عدالت خواهی را بلند نموده اند و الا زمانی که سرور دانش طلبه طرد شده از حوزه معاون رئیس جمهور بود و حنیف اتمر یک خورد ضابطی که سندفراغتش از صنف 12 هم محرز نیست ،درکرسی وزارت خارجه قرار داشتند، نمیدانستند که صدها داکتر و ماستر و متخصصین علوم اجتماعی در کشور وجود دارد و اشغال این کرسی ها توسط ایشان برخلاف عدالت است ؟

این مطلب را خدامیداند، خودایشان هم میدانند و مردم افغانستان هم میدانند که اینها تحت حمایه سازمان های جاسوسی دنیا بیست سال تمام برگرده های زخمی این مردم سوار شده و هست و بود شان را تاراج نمودند.

حالا هم اینها با همان دید به عدالت نگاه میکنند، عدالت یعنی اینکه دانش معاون رئیس جمهور باشد و اتمر وزیر خارجه و یا رئیس شورای امنیت.!

از نظر اینها حکومت عادلانه و حکومت همه شمول یعنی حکومتی که بازهم این دزدان دارایی های عامه در آن حکومت سهیم و صاحب صلاحیت باشند .

اینرا باید اذعان داشت که اینها گله های گرگ هستند که به خونریزی و جنایت آفرینی عادت کرده اند، اینها غیرت و توان آمدن را به این کشور ندارند و اگر ملل متحد بدستور اربابان خود بخواهد تحت عنوان ایجاد حکومت همه شمول بازهم اینها را بر مقدرات این کشور و مردم حاکم بسازند یقینا این کار یک جنایت بشری است. همچنان کشور هاویا هر مجموعهءدیگرکه از این ها حمایت می کنند از دیدافغانهای مظلوم و ستمدیده، شرکای جرم اینها میباشند. دنیا اینرا بداند که هرظلمی و هرحق تلفی و هر ستمی،  بهتر است از اینکه دزدان فراری که طی بیست سال کشور ما را به فساد خانه و مرکزعملیات های جاسوسی و محل آزمایش انواع سلاح های مخرب قرار داده بودند وهمه چیز اعم از آبرو وعزت این کشور را بباد دادند دوباره به سرونوشت این کشور حاکم شوند . والسلام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر