۱۳۹۵ فروردین ۲۳, دوشنبه

نامه ای سرگشاده به جناب رئیس جمهور



نامه ای به جناب رئیس جمهور داکتر صاحب اشرف غنی :
جناب محترم رئیس جمهوری اسلامی افغانستان !
السلام علیکم ورحمه ا.....
ضمن آرزوی توفیقات شما بدینوسیله می نگارم اینکه :
اگر بیاد داشته باشید در هیئتی که به هرات اعزام شده بود و حضرتعالی رئیس آن هیأت بودید ، و من هم به نمایندگی از وزارت تجارت در کنار شما ،  دریکی از شبها که در تخت سفر بودیم من به شما موضوع تحکیم سواحل دریای آمورا مطرح نمودم ، بمن گفتید که کابل نزد من بیا من قول میدهم که در این زمینه کاراساسی را انجام دهم .
بعد از ختم کار در هرات من کابل یک روز عصر خدمت شما رسیدم و مجددأ موضوع را یاد آور شدم که شما گفتید دقیقأ بخاطر دارم و به سکرترتان هدایت دادید که افرادی را فردا به جلسه دعوت کند و به من گفتید که فردا یکی از معین های وزارت را با خود بیاورم ، اینکار را کردم و فردا در جلسه همه حضور پیدا کردیم و شما برای اینکار همانجا وعده کردید که یک میلیون دالر از بودجه وزارت مالیه بدهید . از آن روز به بعد من در یک سفر طولانی در کشور چین رفتم ضمن وظایف اصلی خودم ، بدون اینکه از طرف شما که وزیر مالیه بودید وظیفه داشته باشم در مرکز برگذاری کنفرانس سازمان گمرک جهانی رفته و برای افغانستان این عضویت را کسب نمودم اگر حضرتعالی و مسوولین گمرک فراموش کرده باشند حد اقل آرشیف تلویزیون ملی بجایش هست .
اما اینک که هیچگونه  وظیفه رسمی ندارم و نمی خواهم داشته باشم ،  بازهم موضوع تحکیم سواحل دریای آمو که هرسال در همین موقع ( فصل آب خیزی) صدها جریب زمین وطن ما را آب می برد برایم یک دغدغه فکر ی بود و میباشد .
میخواهم این نکته را به عرض برسانم که حالا نسبت به زمانی که وزیر مالیه بودید دست تان باز تر است ، خواستم وعده ای که کرده بودید بیاد تان بدهم . و این کاری است که اگر اقدام شود واقعا یک حرکت ملی و وطندوستی است ، چه به تنها یی صورت گیرد و چه با تقسیم و پنجاه پنجاه .
این نامه را در این فصل بخاطری نوشتم و وعده تان را بیاد تان دادم که فصل آب خیزی است حداقل یکبار زحمت کشیده به آن مناطق از فضا یک نظر بیاندازید .
من به دعوای تقسیم قدرت تان کار ندارم ، شما و قیامت تان ، اما اینکه هرروز سرزمین ما از هرطرف قیچی می شود ، بی تفاوتی در این زمینه را خیانت ملی میدانم و خدا نکند که شما متهم به این نام بد شوید . ما اقدام عملی تان را در اینکار جشن خواهیم گرفت . والسلام غلام علی صارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر